Predpis hovorí, že vstúpiť do križovatky môže vodič až keď vie, že križovatku bezpečne opustí.
Je to použiteľné na klasických malých križovatkách. Tam kde sú už svojprudovky, sú problémy, lebo keby ozaj človek čakal na hranici križovatky až auto pred ním opustí križovatku a, nezostane zrazu stát v strede križovatky, lebo pred nim na opačnej strane križovatky začali chodci prechádzať po prechode, tak by priepustnosť premávky bola oveľa nižšia.
Každý na ten predpis preto jebe
Ale potom sa stane zase to ze vnútri križovatky je rad napr 3 áut a prvé sa pred koncom križovatky zastaví napr kvôli chodcovi a všetci 3 potom stoja krížom cez križovatku ako curaci a čakajú, kedy sa prvý pohne
Tmiro, v USA som bol na kruháči, čo mal 6 prúdov + z piatich strán ďalšie 3 až 4 pripájacie a odpajácie. Samozrejme celý ten cirkus riadili semafory. A keď tam človek vylezie tak po 16.00 hodine, keď sa všetci vracajú z roboty domov..no proste zábava..
Edo, tie viac pruhove nenávidím. Niektoré majú ešte aj 2 prúdovu cestu za výjazdom, lenže zájdeš viac ku stredu, keď nevychádzas na prvom výjazde, aby si využil génius viacerých pruhov a dal miesto ďalším a potom musíš ísť von a darmo odbocis aj do ľavého prúdu za kruhacom keď po pravej strane za tebou ide ďalší a pretnes mu dráhu a samozrejme je príliš blízko....
Dobre kruhace sú tie, ktoré majú špirálu že vojde do pruhu a keď zostaneš na pravo, tak to nejde do kruhu dokola Le niekde to končí a púšťa ta iba doprava a keď chceš ísť k inému výjazdu, musíš sa držať bližšie tredu
nemusia byt len spiralove. Na zapade vidavam vela normalych 2-pruhovych s tym, ze pred kruhacom su vyznacene odbocovacie smery. Takze napr. z praveho pruhu nemozes ist vlavo cez kruhac a tym padom mozu ist 2 pruhy bezkonfliktne rovno cez kruhac.
No áno také ulitnikove som videl, že ten pruh máš niekde zablokovaný takými nitmi na zemi, nielen na maľovaná čiara ale 3 D čiara, alebo ostrovčeky s obrubníkov a značkou smer obchádzanie a fyzicky ti bránia v pravom kruhu ísť ďalej rovno a musi vyjsť von doprava
Žeby biela?
vpravo biele, druhe auto pred autobusom... je pred nim iba jedno auto, ktore sa moze supnut o pruh doprava za dodavecku... :P
Predpis hovorí, že vstúpiť do križovatky môže vodič až keď vie, že križovatku bezpečne opustí.
Je to použiteľné na klasických malých križovatkách. Tam kde sú už svojprudovky, sú problémy, lebo keby ozaj človek čakal na hranici križovatky až auto pred ním opustí križovatku a, nezostane zrazu stát v strede križovatky, lebo pred nim na opačnej strane križovatky začali chodci prechádzať po prechode, tak by priepustnosť premávky bola oveľa nižšia.
Každý na ten predpis preto jebe
Ale potom sa stane zase to ze vnútri križovatky je rad napr 3 áut a prvé sa pred koncom križovatky zastaví napr kvôli chodcovi a všetci 3 potom stoja krížom cez križovatku ako curaci a čakajú, kedy sa prvý pohne
Tmiro, v USA som bol na kruháči, čo mal 6 prúdov + z piatich strán ďalšie 3 až 4 pripájacie a odpajácie. Samozrejme celý ten cirkus riadili semafory. A keď tam človek vylezie tak po 16.00 hodine, keď sa všetci vracajú z roboty domov..no proste zábava..
Alebo možno aspoň tretina šoférov pochopí, že by sa vlastne autom presúvať nemuseli...
Zda sa, ze to nakoniec definitivne zablokoval autobus.
Ale najskor asi 100 aut dostane pokutu, lebo stoja v zltom boxe :D
Edo, tie viac pruhove nenávidím. Niektoré majú ešte aj 2 prúdovu cestu za výjazdom, lenže zájdeš viac ku stredu, keď nevychádzas na prvom výjazde, aby si využil génius viacerých pruhov a dal miesto ďalším a potom musíš ísť von a darmo odbocis aj do ľavého prúdu za kruhacom keď po pravej strane za tebou ide ďalší a pretnes mu dráhu a samozrejme je príliš blízko....
Dobre kruhace sú tie, ktoré majú špirálu že vojde do pruhu a keď zostaneš na pravo, tak to nejde do kruhu dokola Le niekde to končí a púšťa ta iba doprava a keď chceš ísť k inému výjazdu, musíš sa držať bližšie tredu
nemusia byt len spiralove. Na zapade vidavam vela normalych 2-pruhovych s tym, ze pred kruhacom su vyznacene odbocovacie smery. Takze napr. z praveho pruhu nemozes ist vlavo cez kruhac a tym padom mozu ist 2 pruhy bezkonfliktne rovno cez kruhac.
No áno také ulitnikove som videl, že ten pruh máš niekde zablokovaný takými nitmi na zemi, nielen na maľovaná čiara ale 3 D čiara, alebo ostrovčeky s obrubníkov a značkou smer obchádzanie a fyzicky ti bránia v pravom kruhu ísť ďalej rovno a musi vyjsť von doprava
A niekde sú len také obyčajné ale so skratkou že keď chceš ísť iba doprava tak nemusíš vstúpit do kruhacu